دیدار مجمع نمایندگان خراسان با آيت الله واعظ طبسي
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نمايندگان استان‌هاي خراسان در حرم مطهر حضرت رضا(ع) با آيت الله واعظ طبسي، نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي ديدار و گفت و گو كردند.

 ( 29تیر 1391 )
 
آیت‌الله واعظ طبسی در دیدار نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس:
خبرگزاری فارس: پیروی از رهبری و تقویت وحدت ملی، تکیه‌گاهی مطمئن برای رفع مشکلات است
 
پیروی از رهبری و تقویت وحدت ملی، تکیه‌گاهی مطمئن برای رفع مشکلات است
 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این دیدار که در تالار اماکن متبرکه رضوی و با حضور نمایندگان خراسان رضوی و نمایندگانی از استان‌های خراسان شمالی و جنوبی برگزار شد، ابتدا منتخبان مردم خراسان در مجلس نهم به ریاست حجت‌الاسلام پژمان‌فر، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

 

  نماينده مردم تربت حيدريه، مه ولات و زاوه در مجلس نيز در سخناني با بيان اين كه مقوله فرهنگ در مجلس نهم نيز تا كنون مظلوم واقع شده است، افزود: نبايد از عرصه جهاد فرهنگي غافل باشيم.خسروي همچنين خواستار توسعه حوزه علميه تربت حيدريه شد.

در ادامه این مراسم که حدود سه ساعت به طول انجامید، آیت‌الله واعظ طبسی پس از استماع دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک آغاز به کار مجلس نهم با حضور مسئولانه و فعال نمایندگان، در سخنانی اظهار داشت: نخستین نکته‌ای که مدنظر است این که این دیدار و گفتمان در مقایسه با همه دیدارهایی که با نمایندگان مجلس اقلا در این یکی دو دوره اخیر داشته‌ام، بهترین ملاقات بوده است، زیرا نگاه نمایندگان محترم به مسائل کشور چه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نگاهی کاملا واقع‌بینانه است. من نه سیاه‌نمایی دیدم و نه افراط و تفریط، بلکه حقایق مطرح شد.

وی افزود: آنچه من در توضیحات، گزارشات، دیدگاه‌ها و نظرات آقایان یادداشت کردم، اغلب مباحث مربوط به گرانی، اشتغال، بحران اقتصادی، مشکلات حاشیه‌نشینی‌ استان و کشور، مسئله آب و انتقال آن از تاجیکستان، شرایط منطقه و نگاه دنیا به نظام اسلامی، سرمایه‌گذاری کلان در زمینه‌های انرژی، توجه به رعایت قانون و مقررات و انضباط، تأثیر تحریم‌ها در وضع اقتصادی ما، اشاره به سوء مدیریت و عدم استفاده از مغزها و تجربه‌ها به‌ویژه استعدادهای جوان و نوجوان، بود.

در حاشيه:

* از ۱۸ نماينده استان، ۱۲ نماينده در اين ديدار حضور داشتند كه پژمان فر رييس مجمع نمايندگان استان علت حضور نيافتن ديگر نمايندگان را سفر خارج از كشور، مأموريت و موارد ديگر ذكر كرد.

* اين نشست از ساعت ۱۱ آغاز شد و تا هنگام اذان ظهر ادامه يافت. سپس نماز ظهر و عصر به جماعت اقامه شد و بعد از اقامه نماز نيز جلسه تا حدود ساعت 14:30 ادامه داشت.

* نمايندگان حاضر ناهار را ميهمان نماينده ولي فقيه در خراسان بودند.





ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 110167
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت